Jag har inte följt med den där ”flytillan” som pågått på sistone, av den enkla orsaken att jag inte orkar följa med alla galenskaper som pågår. På Ynet läser jag dock att en av ”aktivisterna” ritat ett hakkors på en vägg på flygplatsen i Tel Aviv. Detta visar dessa ”aktivisters” sanna agenda. De är definitivt inte ute för att sprida något fredens och toleransens budskap. Tvärtom. De sysslar med det de sysslar med för att de föraktar och hatar judar. Eftersom Israel är det judiska folkets land så hatar man därför också Israel. Så enkelt är det. Dessa ”aktivister” är så besatta av att hata och förakta allt judiskt så de har inte ens märkt att Syriens president slaktat 10 000 invånare. Skulle de ha varit riktiga aktivister hade de åkt till Syrien i stället. Men nu är de bara upptagna med sitt judehat. Därför åkte de till Israel.

Jag publicerar inga bilder av hakkorset här på bloggen, vill inte ha några sådana här, men mera information och bilder på hakkorset finns på Ynet.

Något säger mig att den svenska pressen inte publicerat denna bild. Att det skulle hända är väl lika osannolikt som att McDonald’s skulle gå i konkurs.

Bloggen Israel i Sverige har skrivit mycket om ”flytillan”. Läs där.