Vid det här laget känner väl alla till hur gulligt myspyslandet Sverige är. Det går alldeles strålande fantastiskt bra att bjuda in personer som försvarar terrorism. Och ingen klagar ens. Men att köpa en israelisk apelsin är den värsta av dödssynderna.

Under de senaste veckorna har Azzam Tamimi framträtt i Sverige vid två tillfällen. Och ingen klagar.

Det är bara att läsa på Wikipedia om denne Tamimi så förstår man problematiken.

I det gulliga myspyslandet Sverige går det alltså alldeles strålande fantastiskt bra att bjuda in personer som försvarar terrorism, men har man köpt en israelisk apelsin har man begått den värsta av dödssynderna.

Själv köper jag både israeliska apelsiner och iranska dadlar. Att bojkotta drabbar Pelle, Kalle och Stina – alltså den ”vanliga” människan (fast i Israel eller Iran heter personerna något annat). Därför köper jag både israeliska apelsiner och iranska dadlar och har inga som helst problem med det.

Men Sverige har enorma problem. Tänk att en person som försvarar terrorism kan bjudas in utan att detta väcker rabalder. Jag såg en gång en som skrev på nätet ungefär så här: ”Jag vet inte vilken diagnos Sverige har, men den är allvarlig”. Jag kan inget annat göra än att hålla med. Det är många som är trötta på Sverige, men vi ska inte ge upp och vi ska inte tystna!

Källa: Terrorapologeten Azzam Tamimi stamgäst i Sverige